| Lancer Evo X ju jest | | Niestety nie na naszym rynku, ani nawet nie w Europie. Legendarny ju niemal samochd japoskiej marki wanie debiutuje na rodzimym rynku. Europejczycy bd musieli uzbroi si w cierpliwo, przynajmniej do poowy przyszego roku.
To co najwaniejsze w Lancerze Evolution to oczywicie napd oraz waciwoci jezdne. Jednak nie bez znaczenia pozostaje rwnie i wygld zewntrzny. Sylwetka auta jak zawsze jest agresywna (potny przd z wikszymi wlotami powietrza), typowy dla wszystkich sedanw marki jest przd - odwrcony pochyy nos z trapezoidaln kratk osony chodnicy, a z tyu pojawi si powikszony spojler. Aby osigi byy w peni zadowalajce, zoptymalizowano take osigi aerodynamiczne samochodu.
Lancer Evolution X napdzany bdzie nowym, niezwykle lekkim 2-litrowym silnikiem benzynowym generujcym moc 295 koni mechanicznych i dysponujcym maksymalnym momentem 400 Nm. Dostpny bdzie zarwno z szeciobiegow, dwusprzgow przekadni automatyczn (Twin Clutch SST) pozwalajc zmienia biegi za pomoc opatek umieszczonych na kierownicy, jak i 5-biegow skrzyni manualn.
W modelu Lancer Evolution X przednie zawieszenie na kolumnach MacPhersona i tylne, wielowahaczowe, wykorzystywane ju w poprzednich modelach, charakteryzuje si zmodernizowan konstrukcj z szerszym rozstawem k i 18-calowymi koami. Oczywicie w aucie nie zabraknie systemu napdu na wszystkie koa S-AWC. | | rdo: www.mojeauto.pl
|
| |
| |
| | | | | z dnia
| | Waluta | Kurs | Zmiana | | | |
| 1 USD | | -4,469 | | | |
| 1 EUR | | -4,716 | | | |
| 1 GBP | | -5,352 | | | |
| 1 CHF | | -4,748 | |
| |
|
|