  | Manifest - wizerunkowa kampania Fiata | | Fiat rozpocz kampani wizerunkow. 90-sekundowy spot pod tytuem “Manifest” ma na celu podkrelenie wieloletniej obecnoci marki na rynku polskim. Film jest kompilacj zdj przedstawiajcych selekcj najwaniejszych wydarze historycznych oraz ludzi kultury z ostatnich 70 lat naszej historii.
Celem projektu oraz intencj jego autorw jest zwrcenie uwagi na fakt, e Fiat jest z Polakami od zawsze, take w przeomowych chwilach naszej najnowszej historii. Std w filmie pojawiaj si odniesienia do wydarze i postaci - ikon bogatej polskiej rzeczywistoci. Kampania Manifest jest elementem midzynarodowej strategii komunikacji marki Fiat. Podobne materiay powstay na rynku woskim i francuskim.
Wszystkie osoby i organizacje, ktrych wizerunek bd symbole wystpuj w filmie reklamowym „Manifest”, wyraziy na to formaln zgod osobicie bd poprzez uprawnionych penomocnikw. Fiat Auto Poland posiada wszelkie licencje i prawa autorskie do materiaw wykorzystanych w filmie „Manifest” w postaci penej dokumentacji.
„Koncepcja filmu jest wynikiem wielomiesicznej pracy - mwi Bogusaw Cielar, Rzecznik Fiat Auto Poland. „Dobr wydarze, osb i symboli zosta dokonany ze szczegln starannoci. W pracy konsultowalimy si z wieloma specjalistami, ktrzy mieli znaczcy wpyw na tre i ton filmu”.
Stworzono go na bazie nagrodzonego w 1990 roku Oscarem filmu „Nuovo Cinema Paradiso” w reyserii Giuseppe Tornatore. Podobnie jak w filmie fabularnym, kronik przeomowych wydarze historycznych oraz kulturowych ogldamy oczami chopca siedzcego na kinowej sali. Muzyk do spotu skomponowa Giovanni Allevi (wschodzca gwiazda woskiej sceny muzycznej), a gosu narratorowi uyczy Krzysztof Kolberger.
Lektor przeprowadza nas przez bieg wydarze - objania ich znaczenie, zmusza do przemyle poprzez oceny zdarze oraz ludzkich postaw, nie odnoszc si bezporednio ani do produktu, ani do marki. Haso kocowe: „Nowy Fiat. On take jest czci naszej historii“ podkrela fakt obecnoci Fiata w Polsce ju od 1920 roku.
To pierwsza wizerunkowa kampania Fiata w Polsce, a “Manifest” to spot, ktry poprzez pokazanie przemian spoecznych i kulturowych uwiadamia nam jak dynamicznie zmienia si Fiat, nie tylko w Polsce. |  | rdo: Fiat Auto Poland
|
|  | 
|  | 
 |  |  |  |  | z dnia
|  | Waluta | Kurs | Zmiana |  |  |  | 
 | 1 USD | |  -4,469 |  |  |  | 
 | 1 EUR | |  -4,716 |  |  |  | 
 | 1 GBP | |  -5,352 |  |  |  | 
 | 1 CHF | |  -4,748 |  |
|  | 
|
|