temp. 4,9oC, cin. 1008 hPa, wiatr 0 m/s - KAMERY ONLINE
Czwartek, 21 Listopada 2024 
Dodaj og?oszenieWyszukaj og?oszenieAuto Komisy w SzczecinieFirmy motoryzacyjne w SzczecinieReklama w naszym serwisie
Szczeciska Gieda SamochodowaSzczeciska Gieda SamochodowaSzczeciska Gieda Samochodowa
Manifest - wizerunkowa kampania Fiata
Fiat rozpocz kampani wizerunkow. 90-sekundowy spot pod tytuem “Manifest” ma na celu podkrelenie wieloletniej obecnoci marki na rynku polskim. Film jest kompilacj zdj przedstawiajcych selekcj najwaniejszych wydarze historycznych oraz ludzi kultury z ostatnich 70 lat naszej historii. Celem projektu oraz intencj jego autorw jest zwrcenie uwagi na fakt, e Fiat jest z Polakami od zawsze, take w przeomowych chwilach naszej najnowszej historii. Std w filmie pojawiaj si odniesienia do wydarze i postaci - ikon bogatej polskiej rzeczywistoci. Kampania Manifest jest elementem midzynarodowej strategii komunikacji marki Fiat. Podobne materiay powstay na rynku woskim i francuskim.

Wszystkie osoby i organizacje, ktrych wizerunek bd symbole wystpuj w filmie reklamowym „Manifest”, wyraziy na to formaln zgod osobicie bd poprzez uprawnionych penomocnikw. Fiat Auto Poland posiada wszelkie licencje i prawa autorskie do materiaw wykorzystanych w filmie „Manifest” w postaci penej dokumentacji.

„Koncepcja filmu jest wynikiem wielomiesicznej pracy - mwi Bogusaw Cielar, Rzecznik Fiat Auto Poland. „Dobr wydarze, osb i symboli zosta dokonany ze szczegln starannoci. W pracy konsultowalimy si z wieloma specjalistami, ktrzy mieli znaczcy wpyw na tre i ton filmu”.

Stworzono go na bazie nagrodzonego w 1990 roku Oscarem filmu „Nuovo Cinema Paradiso” w reyserii Giuseppe Tornatore. Podobnie jak w filmie fabularnym, kronik przeomowych wydarze historycznych oraz kulturowych ogldamy oczami chopca siedzcego na kinowej sali. Muzyk do spotu skomponowa Giovanni Allevi (wschodzca gwiazda woskiej sceny muzycznej), a gosu narratorowi uyczy Krzysztof Kolberger.

Lektor przeprowadza nas przez bieg wydarze - objania ich znaczenie, zmusza do przemyle poprzez oceny zdarze oraz ludzkich postaw, nie odnoszc si bezporednio ani do produktu, ani do marki. Haso kocowe: „Nowy Fiat. On take jest czci naszej historii“ podkrela fakt obecnoci Fiata w Polsce ju od 1920 roku.

To pierwsza wizerunkowa kampania Fiata w Polsce, a “Manifest” to spot, ktry poprzez pokazanie przemian spoecznych i kulturowych uwiadamia nam jak dynamicznie zmienia si Fiat, nie tylko w Polsce.
rdo: Fiat Auto Poland



Jak rozpozna usterk silnika?

Gdy zgubimy kluczyk od auta

Jak sobie radzi z droejcym paliwem

Pomyka przy tankowaniu

Autogaz - tanie paliwo na trudne czasy?

Co zrobi, aby samochd nie zamarz?
wszystkie aktualnoci >>

z dnia
WalutaKursZmiana

dolar amerykaski
1 USD  -4,469

euro
1 EUR  -4,716

funt szterling
1 GBP  -5,352

frank szwajcarski
1 CHF  -4,748


Sownik motoryzacyjny

Punkty karne za wykroczenia

Przydatne umowy i druki

Dozwolone prdkoci w Polsce

Wirtualny alkomat

Tablice rejestracyjne

Rozkady Jazdy ZDiTM
  Regulamin serwisu | Polityka prywatnoci | Kontakt z nami | Wsppraca | Pole stron